BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 2, 2009

kfc dan kehidupan

smlm.. yeahh... semlm.. i went to kfc..with my family... my mom, my younger sista n bro....
lepas shopping kt carefour... biasa ar... fast food = long queue... kalah beratur gi gig.. ehhehe... yg nk makan nye my little bro tu... yg beratur mmg i sorg...terbaik... (btw im not sure kfc kene ban coz isreal issue or not..do tell me)... nk di jdkan blog...cite dier cmni...

masa tu.. i tgh makan... n i nmpk one family masuk kfc tu.. 2 adult.. 3 kids...
yg nk makannye anak dier.. beriaa2... yg bapaknye cam mls.. pastu dorg pn duduk...

bapak : nk order ape ni?
anak : nak ayam!!!
mak : haaaa..oerder la yg 2 ketul tu je...

....si bapak pn pergi la kounter....
...tiba2 dier patah balik...n ni la words yg kuar dr mulut dier...

bapak : org tu ckp ayam dh abis... x dpt makan... len kali ar....
anak : (muka hampa)

aku : (muka terkejut)

mana x nye... ayam bersepah kt kitchen...gile ar bapak dak ni... sanggup menipu smpi tahap camtu..kalo aku jd dak kecik tu.. sedih gile aku..

n aku teringat zaman2 aku hidup susah dulu..nk makan kfc pn susah...
bersyukur dgn ape yg ade skrg....k chow dulu wat masa ni...tschuss

"the different between einstein and me is just the name"
pairtra

2 comments:

Miss Zahidah Zakaria said...

sgt kecian la kt bdk tu =(
smpai hati bapak dia...

ishkkk, bkn mahal pon ayam tu
ada jgk org cmtu =((

pairtra said...

tu ar... i dont noe y.. rasa cm nk gi je blanja dak tu..tp her dad dh bwk kuar kfc