BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 4, 2009

Aku dan kelas pukul 6..

jam da pukul 12.00 tgh ari.. pergh.. lmbt gile aku bgn arini.. dengan mata yang agak berat nak bukak.. aku raba2 kat tepi2 tilam - cek2 mane la pg henset aku.. huhu.. tgk kat skrin tu ada 5 miskol dan ada lambang sampul surat kecik kat atas bucu skrin.. aku cek laa.. pergh.. aku da miss 1 perkara nak wat semalam.. aduyai.. aku cek inbox tgk si dia msg aku.. sian dia.. lmbt pg ke klas.. aduh.. rse bersalah lak.. cepat aku rply blik msg dia.. hope dia tau yg aku x sngaja pn.. ttdo pas wat asemen.. seyes penat gile.. huhu.. sori yee..

pas da setel sume aku mandi.. mmg bez gile.. air kolah seyes sejuk.. even da tgh ari.. haha.. layan.. haa.. perut lak da rase lapa gile.. pe lg.. aku pg port biase la untuk mndapatkn makanan.. hehe.. sampai sne lak tgk ayam goreng dia ada lg.. mmg cantekk la.. pe lg.. " kak.. nasi pnuh n tambah tau.. hehe..." tu da jd tagline biase klo aku bli makanan.. hehe.. (biase la.. jenis yg kuat makan.. nak wat camner..).. erm.. arini aku tolong akak kedai tu tukar duit besar.. cari duit singgit2 kat kedai2 len.. so harga makanan aku agak murah laa.. haha..seyes awesome~!!

huhu.. pas makan n kenyang gile.. aku rilek jap.. tgk plak gitar..
capai terus.. men dua tiga lgu.. lagu metal la beb.. bru layan.. haha. training2 sket.. bg lancar.. atlis jamm pasni xla kelam kabut sangat.. hee.. haa.. bosan lak.. ajak pet datang umah.. haha.. fun gak laa.. kitorg layan movie the city of god.. seyes awesome gile.. bunuh sne cni.. cam mainan lak.. kejap2 bunuh.. kejap2 tembak.. haha.. moral of the story.. Fight and you'll never survive..... Run and you'll never escape..


cite yg awesome~!! korang kne tgk..



tgk jam da pkul 5.. klas pkul 6.. adehh.. malas lak nak g klas.. da tengok cite gengster tu wat aku nak jd cam gengster lak tetibe.. hehe.. nak tanak kne gak laa pg mandi.. solat asar.. huhuhu... da setel sume.. aku pn menggerakkn diri ke kelas petang pukul 6.. huhu..


Es ist mich

8 comments:

♥miss zaza♥ said...

si dia tu pasti la buleh terima yg u x sengaja..
i guess ;D

pairtra said...

u gez? hahaha
cam ada ralat je dlm cite ni bro..hahaha
btw..City of God mmg dlm list mve terbaik aku ar...thanx pet

The Strange said...

tq si dia..
lalala..

♥miss zaza♥ said...

wut ralat pairtra?hahaha ;P

pairtra said...

eheheh... dier bole ckp... pet dtg fun la gk????
sgt fun ok...and awesome!!!

♥miss zaza♥ said...

hahaha
fun la jugak (ayat pasrah)

The Strange said...

huhu..
tq bro..
good wingman..
lalala...

pacai said...

city of god...
citer yg giler....